Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону
«Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом
14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
У разі надходження не якісного або пошкодженого товару, у покупця є можливість повернути посилку з відшкодуванням повної вартості товару і доставки. Відшкодування коштів здійснюється протягом доби з моменту надходження звернення від клієнта. Якщо якість і стан товару відповідає домовленостям, але у покупця виникла необхідність повернути посилку, повернення можливо здійснити протягом 14 днів, з моменту надходження посилки у відділення перевізника (за попередньою домовленістю сторін).
Згідно із Законом
«Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному
Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.